Att bo i en garderon

Bara 15 dagar kvar nu tills vi slipper trängas. Längtar ihjäl mig snart! Projekt rensa/packa har stått still ett par dagar men vi har iallafall hämtat vår nya (begagnade) soffa och soffbord som bara står och väntar på oss i min pappas lada/förråd. Soffan var verkligen suuuperfin, och tur är väl det för jag var galen och bestämde mig och lade handpenning på den utan att ha sett den i verkligheten.. men tänkte nog att vad som helst är bättre än den nedsuttna lilla hundhårsmagnet till soffa som vi har nu.

Men allvarligt talat så är jag färdig med denna lägenheten nu. Den fyllde sin funktion och var perfekr när jag var själv och sen när Matty och jag var ensamma och nykära men nu får det vara nog liksom. Det känns som att varje gång jag varit iväg från lägenheten och kommer tillbaks så har den krympt minst 1 kvm. I denna takten bor vi snart i en garderob.

Kommentera inlägget här :