Kaos överallt

Gaaah tiden står still!!!!!!!

Nu är det 36 dagar tills vi flyttar och jag klättrar på väggarna.. har inte kommit igång med packningen ännu eftersom det är ett kaos uppe i vindsförrådet där jag tänkt förvara lådorna när de är färdigpackade. Det räcker med en låda stående här hemma för att det ska kännas som om man ska kvävas.

Vi är i nåt slags vacuum just nu där vi bara väntar, vi kan inte göra något åt nånting utan vi bara väntar på att tiden ska gå och försöker göra det bästa av det... vi väntar på besked från migrationsverket fortfarande och skatteverket ville än en gång inte folkbokföra Matthew. Det känns som om vi blir motarbetade gång på gång och vi båda är trötta och uppgivna. Jag hoppas verkligen att allt löser sig till det bättre snart innan vi båda blir galna.

Detta är anledningen till att det är sparsamt med inlägg här i bloggen. Jag är helt enkelt trött och uppgiven just nu. Men snart ska jag vara på fötter igen och nåt jag ser fram emot är att RENSA. Jag kommer vara brutal i rensningen av prylar som vi inte använder och finns det något som kan hjälpa kaoset i huvudet så är det att få bort kaoset runtomkring.

Kommentera inlägget här :