Nervös mamma!

Godmorgon kära läsare!

Idag ska vi till BVC med Lucy. Det är dags för tremånaderskontroll och vaccinering. Jag är så spänd på att få veta hur mycket hon vuxit sen sist för det var ju en månad sen vi var där nu. Dock är jag grymt nervös över sprutorna och jag kommer nog gråta som en galning av att se min lilla tjej ha ont. Jag har precis satt på Emlaplåster som jag fick med mig sist vi var på BVC så vi får väl hålla tummarna för att det ska göra att det känns mindre på henne.

Efter att vi varit på BVC ska jag ta tag i veckoplanering av mat, skriva inköpslista och förhoppningsvis hinna städa lite här hemma. Som jag sagt innan så är det såå tråkigt att städa och hålla ordning här hemma eftersom jag vet att vi snart ska flytta men dammsugning, toalettstädning och den vanliga "veckostädningen" får vi faktiskt göra hur tråkigt det än är. Känns inte sådär fräscht o lämna toan ostädad i en och en halv månad...

Nej nu måste vi göra oss iordning det sista och sen ge oss iväg. Vi hörs senare!

Kommentera inlägget här :