Nattsvammel

Hej mina kära trogna läsare. Tack för att ni fortfarande kikar in här och jag hoppas ni inte blivit allt för besvikna att uppdateringen varit skit här. Ni kanske följer mig på instagram också och då hänger ni ju med där i vad som händer i mitt liv. Gör ni inte det ännu så finns jag under användarnamnet frokenvirrvarr (såklart) så in och följ!

Iallafall så har en del hänt sen sist, vi har bl.a. köpt oss en bil! Och nu är vi äntligen igång och packar ihop lägenheten inför den stundande flytten. Bara 19 dagar kvar nu!

Idag har jag packat ner alla prydnadssaker, vaser, ljusstakar osv. och börjat rensa i lägenheten. Än så länge har jag fyllt 2 flyttlådor med säljes/skänkes uppe bland sakerna på vinden och idag blev det nästan en hel flyttlåda med prylar från lägenheten. Det är sååå skönt att rensa, det ger ett lugn tycker jag. När man vet vad man har och inte har. Jag älskar att samla på mig prylar men älskar att rensa/slänga/ge bort saker nästan lika mycket.

Jag längtar, längtar, längtar nu! Jag ber också om att det blir iallafall ett par fina sommardagar i september så vi kan sitta ute på vår nya balkong och sola.

Väldigt svamligt inlägg idag kände jag men håll till godo. Jag har inte övergett er 😍

Kommentera inlägget här :