gott nytt år?

Idag är jag nerbäddad och sjuk.. tror att jag gjorde lite för mycket igår, trodde jag var frisk men tydligen inte tillräckligt. Så idag ligger jag på soffan med feber, snorar och har ont i halsen och tappar rösten. 
Det är tur att jag har världens bästa sambo som tar hand om mig.
 
Det var nästan tur att vi inte hade några storslagna planer ikväll. Vi skulle ändå bara stannat hemma och tagit hand om hunden i raketkaoset och ätit en god middag tillsammans. Det ska vi nog kunna ordna iallafall, vi är ju världens bästa team. :)
Det är ju trots allt vårt första nyår tillsammans och även om det ska bli många fler så är det alltid mysigt att göra något speciellt.
 
Så till er som tittar in här, ha en trevlig nyårsafton och jag hoppas att ni hänger med mig nästa år också! 
Gott nytt år!
 

Kommentera inlägget här :